Πως μπορώ να κάνω μια κράτηση?
Eίναι ιδιαίτερα εύκολο να ολοκληρωθεί μια κράτηση. Μπαίνεις στο www.efun.gr, επιλέγεις την δραστηριότητα που θέλεις ή/και την περιοχή, επιλέγεις τρόπο πληρωμής, και ολοκληρώνεις την κράτηση.
Είναι απαραίτητο να γραφτώ?
Για να ολοκληρωθεί η κράτηση ναι. Αν θέλεις απλά να περιηγηθείς μπορείς ελεύθερα. Ωστόσο η εγγραφή σου, εξασφαλίζει την βέλτιστη εμπειρία, όπως το να γίνεις αποδέκτης ειδικών προσφορών. Κατά την εγγραφή, θα χρειαστεί να παρέχεις στοιχεία επικοινωνίας, που αποτελούνται από διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), όνομα χρήστη, κωδικό και τηλέφωνο επικοινωνίας.
Είναι απαραίτητο να πληρώσω ηλεκτρονικά;
Όχι δεν είναι απαραίτητο, εφόσον ο συνεργάτης δέχεται και πληρωμή με μετρητά. Εναλλακτικά μπορείς να κάνεις μερική πληρωμή ηλεκτρονικά (προκαταβολή) και να εξοφλήσεις απο κοντά. Τρόποι πληρωμής:
- Πιστωτική κάρτα
- Χρεωστική κάρτα
- PayPal
- Απο κοντά στην επιχείρηση (αναλόγως τον συνεργάτη)
Πώς θα ενημερωθώ για την έγκριση της κράτησης μου;
Με την ολοκλήρωση της κράτησης, θα σου έρθει ένα mail με όλα τα στοιχεία της κράτησης καθώς και της κατάστασης της. Εφόσον απαιτείται περαιτέρω έγκριση από τον συνεργάτη μας, τότε θα σου αποσταλεί τελικό επιβεβαιωτικό αμέσως μόλις εγκριθεί.
Έκανα κράτηση μιας δραστηριότητας. Τι κάνω τώρα;
Περίμενε την τελική επιβεβαίωση από εμάς και μετά είσαι έτοιμος να απολαύσεις την εμπειρία που έχεις επιλέξει. Σε κάθε περίπτωση μπορείς να επικοινωνήσεις και με τον συνεργάτη μας για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την κράτηση σου.
Πως μπορώ να επικοινωνήσω με την επιχείρηση στην οποία έκανα κράτηση;
Στο email κράτησης θα λάβεις όλα τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας του συνεργάτη.
Δε βρίσκω το email κράτησης. Τι πρέπει να κάνω;
Ελέγχεις στο spam/junk φάκελο σε περίπτωση που έχει μεταφερθεί εκεί. Επιπρόσθετα το efun προσφέρει τη δυνατότητα προσωπικής σελίδας κρατήσεων που μπορείς να συνδεθείς με τους κωδικούς για να βρεις ότι χρειάζεσαι. Σε κάθε περίπτωση η ομαδα του efun είναι δίπλα σου για ό,τι χρειαστείς στο contact@efun.gr
Η κράτηση μου ακυρώθηκε από την επιχείρηση. Πως παίρνω τα χρήματα μου πίσω;
Εφόσον η κράτηση σας ακυρώθηκε από την επιχείρηση θα γίνει κατάθεση στο μέσο με το οποίο πληρώσατε το συντομότερο δυνατόν (ενδεικτικά συνθήκες που επηρεάζουν την επιστροφή είναι μη εργάσιμες μέρες και ώρες, καθυστέρηση εκκαθάρισης απο τη πλευρα των τραπεζων κλπ)
Ποιές είναι οι πολιτικές ακύρωσης;
- Ακύρωση 72 ώρες πριν από την ημερομηνία έναρξης της συμφωνηθείσας δραστηριότητας: Δικαίωμα επιστροφής 100% της τιμής
- Ακύρωση μεταξύ 24 με 72 ώρες πριν από την ημερομηνία έναρξης της συμφωνηθείσας δραστηριότητας: Δικαίωμα επιστροφής 50%
- Ακύρωση τις τελευταίες 24 ώρες πριν την έναρξη της συμφωνηθείσας δραστηριότητας: Δεν πραγματοποιούνται επιστροφές
- Σε περίπτωση που για την κράτηση της δραστηριότητας απαιτείται προκαταβολή, αυτή δεν εμπίπτει στην παραπάνω πολιτική κράτησης και δεν επιστρέφεται στον Πελάτη μετά την επιβεβαίωση κράτησης.